Februar u znaku Sajma turizma
Najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i jugoistočnoj Evropi, 42. Međunarodni beogradski sajam turizma održaće se od 20. do 23. februara 2020. godine na Beogradskom sajmu.
Pod sloganom „Put pod noge“ na Sajmu učestvuju najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur-operatori koji će po ekskluzivnim sajamskim cenama, premijerno predstaviti first minute ponudu i pakete sa mnoštvom pogodnosti.
Raznovrsna ponuda
Posetioci Sajma turizma moći će da biraju primamljive odmore u letnjoj sezoni, skijanje i relaksaciju u planinskim centrima, u banjama, uvek aktuelne spa vikende ili egzotične, daleke destinacije, omladinski turizam, city break ponudu i odlazak na kongresna dešavanja.
Pored ostalih, premijerni nastup na Sajmu turizma imaće Ukrajina, dok se Ujedinjeni Arapski Emirati i Kuba, posle kratko odsustvovanja, vraćaju na sajam.
Egipat u punom saju
Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Egipat, zemlja koja privlači posetioce iz celog sveta. U sajamskom nastupu u hali 1 Beogradskog sajma na 200m2 u fokusu koncepta njihovog nastupa biće nekoliko turističkih aduta: brojne destinacije na Crvenom moru, ronjenje u Šarm el Šeiku, raznolika i ukusna gastronomska ponuda, kao i otvaranje novog muzeja u blizini piramida u Gizi. Veliki muzej Egipta će, po svim najvama, biti planetrani kulturni događaj i građevina dostojna potomaka faraona.
Domaći turizam
Srbija, zemlja domaćin Sajma turizma, na sajmu će predstaviti ponudu domaćih prirodnih lepota i znamenitosti, uzbudljivih gradova, kapacitete hotela i odmarališta, turističkih centara, kao i raznovrsne sadržaje za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju i avanturu, koje su deo turističkih aduta kojima Srbija pleni na globalnom turističkom tržištu.
Prateći sajmovi
Tradicionalno, istovremeno sa Sajmom turizma odvijaju još tri srodne manifestacije koje rastu svake godine i po obimu i po broju učesnika: 11. Međunarodni sajam vina BeoWine, 16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 16. Sajam suvenira “Vidi Srbiju”.
Sajam HORECA-OPREMA prikazeće trendove u hotelskoj industriji i okupiti najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom najsavremenijih proizvoda za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.
Prvi put na sajmu HORECA–OPREMA učestvuje kompanija IKEA, poznata po inspirativnim idejama i uslugama opremanja domova, ali i po Business programu orijentisanom ka ugostiteljstva i kancelarijskim delatnostima.BeoWine 2020, najveći vinski sajam u Srbiji biće mesto susreta vinskih tradicija i kultura od Atlantika do Kavkaza. U halama 3 i 3A pored najboljih srpskih vina, u ponudi će biti vina iz Gruzije, Italije, Portugala, Hrvatske, Slovenije, Bugarske, Makedonije, Crne Gore… Kompanija Coca-Cola, sponzor Sajma Beowine 2020, predstaviće se velikim brojem brendova. Voda Rosa biće zvanična voda ovogodišnje vinske smotre, a među ostalim brendovima u okviru portfolija Coca-Cole, publika će prepoznati Zlatnu rakiju, Bulldog džin, Jack Daniel’s, Aperol, kao i niz žestokih pića od kojih će barmen na licu mesta praviti koktele.
U hali 4 Beogradskog sajma Turistička organizacija Srbije će organizovati 16. Sajam suvenira pod nazivom „Vidi Srbiju“, prodajnu izložbu suvenira majstora starih i umetničkih zanata iz svih regija Srbije.
Četiri sajamska dana, pod kupolama Beogradskog sajma, probudiće želju za putovanjima, upoznati nas sa nejlepšim vrednostima kultura naroda i običaja, ukusima kvalitetnih vina i gastronomskih specijaliteta.
Celodnevna dešavanja i druženja, prezentacije, promocije, degustacije uz druženja i nezaboravne susrete na Sajmu turizma, razlog su zašto posetioci svakog februara iščekuju ovaj nezamenljivi i vanserijski događaj.
Social Network