Međunarodni sajmovi „Lorist“ počinju Sajmоm lova i ribolova i Sajmоm ekologije 2. oktobra, dok Sajam turizma i Sajam sporta publiku dočekuju od četvrtka, 3. oktobra.
Centralne teme ovogodišnjeg Sajma turizma biće banjski, spa i velnes turizam. Posebna tematska celina biće i Gastro regioni – izložba hrane i pića i Gastro izazovi – međunarodna takmičenja u pripremanju i serviranju hrane.
Uz izlagače iz naše zemlje, turističku ponudu će predstaviti i Republika Srpska, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Francuska, Grčka, Hrvatska, Mađarska, Severna Makedonija, Rumunija, Rusija, Slovačka, Slovenija i Turska. Mađarska, kao zemlja partner predstaviće svoje banje i spa centre. Svoj nastup, Hrvatska će iskoristiti za promociju parkova prirode Kornati, Lastovsko otočje, Mljet, Telašćica. Na Sajmu nastupaju i članice Nacionalne asocijacije YUTA i Udruženja receptivnih agencija (URA). Prvi put na Novosadskom sajmu biće ponuđači individualnih aranžmana, pod okriljem Serbia Adventures portala. Posetioci će biti u prilicu da dobiju i informacije u vezi sa putnim osiguranjem. Među izlagačima su i obrazovne institucije u oblasti turizma, hotelijerstva i ugostiteljstva.
Sajam će obeležiti i poslovni susreti sa nekoliko grupa profesionalnih kupaca i potencijalnih poslovnih partnera. Kroz Hosted Buyer Program Novosadski sajam dovodi turoperatore iz Rusije, Velike Britanije, Danske, Bugarske, Holandije i Nemačke koji će imati B2B sastanke sa izlagačima. Privredna delegacija iz oblasti turizma koja dolazi na Skupštinu evropskih regija, takođe će imati poslovne sastanke sa izlagačima. Dešavanja na Sajmu turizma biće upotpunjena i stručnim segmentom. Priprema se i tematska konferencija posvećena investicijama u banjske resurse i međuregionalnu saradnju pod nazivom „Koliko vredi, a koliko košta ulaganje u zdravo društvo?“.
Social Network